Mina sidor :)

lördag 25 september 2010

God kväll!

God kväll allihop!
Fortfarande i Norge, kommer hem imorrn. Jag längtar till Sveige nu! Jag berättar mer om Oslo- dagen imorrn, när jag kommer hem för nu känns det som om jag ska stupa. Är så himla trött!
Läst ut den ''bra- iga'' boken också som jag läst. För er som kanske vill läsa den så heter den ''Punkindustiell hårdrockare med attityd''. Inget gör er som är 10-. Det handlar om droger, sex, alkohol och andra hemskheter som inte är bra för barn under 10 år. Det tycker i alla fall jag.

Saknar Sverige, vill sova i min säng och saknar allt där hemma.
Liiite skönt att komma hem till Sverige och hemma. Vill träffa katterna och min hamster. Vill åka hem fast ändå så inte.
Skola på Måndag som jag faktiskt ser fram emot, jag får träffa min älskade dator då :) Och såklart alla kompisar. Musik imorrn, kempe bra.

Nu orkar jag inte skriva mer, men vi hörs imorrn!

Kram och godnatt <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leta i den här bloggen

Roligt

Hejj! Gud vad roligt att just du hittade hit! ♥
Hoppas du gillar bloggen :)